torstai 31. heinäkuuta 2014

Kuka on mielestäsi Kangasniemen Paras Asiakaspalvelija vuosimallia 2014?

Muistuipa tuossa minilomaa pääkaupunkiseudulla viettäessäni mieleeni tällainen Kangasniemen Yrittäjien henkiin herättelemä "kilpailu"- Kangasniemen Paras Asiakaspalvelija 2014.

Äänestys on käynnissä ja äänestysaikaa on vielä 30.9.2014 asti.

Ulkomailla tai muilla kotimaan paikkakunnilla vieraillessani olen erityisesti yrittäjäksi ryhtymiseni jälkeen alkanut kiinnittää entistä enemmän huomiota asiakaspalvelun laatuun. Kisan myötä myös Kangasniemen Yrittäjäyhdistys toivoo kaikkien työssään asiakkaita kohtaavien panostavan entistäkin enemmän hyvään palveluun.

Millainen on hyvä asiakaspalvelija?

Suosikkiasi voit äänestää paikallisista liikkeistä saatavilla kupongeilla tai tätä nettilomaketta käyttäen. Kaikkien äänestäjien kesken arvotaan 50 euron lahjakortti vapaavalintaiseen kangasniemeläiseen yritykseen - muistathan siis täyttää yhteystietosi!

Vain yksi ääni yhtä henkilöä kohtaan sallitaan ja "sarjatuotantona" tehdyt äänet hylätään. Jos kuitenkin koet saaneesi monelta henkilöltä hyvää palvelua, voit äänestää useampaakin kuin yhtä ehdokasta. Itselleni tärkeintä asiakaspalvelutilanteessa on se, kuinka hyvin asiakaspalvelija kuuntelee minua asiakkaana ja ottaa tarpeeni tai toiveeni huomioon. Myös iloisuus, avoimuus, mutta jämäkkyys luovat positiivisen kuvan ainakin meikäläiselle asiakaspalvelijasta.



Äänestysaika päättyy 30.9. ja voittaja julistetaan 27.11. julkaistavassa syksyn Yrittäjien Tiedotuslehdessä. Palkintonsa hän saa Joulun avaustapahtumassa 29.11.2014 Kangasniemellä. Käypä äänestämässä siis omaa ehdokastasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti